Ericsson telefooncentrale

Dat een Ericsson telefooncentrale een schot in de roos is, bewijst het feit dat dit bedrijf ooit de grootste telefooncentrale ter wereld maakte. In Moskou bouwde Ericsson een installatie voor maar liefst 60.000 lijnen. Vandaag de dag staat de naam Ericsson nog steeds voor betrouwbaarheid en design.

Ericsson telefooncentrale: het bedrijf

Het bedrijf Ericsson werd in 1876 reeds opgericht in Zweden door Lars Ericsson. Aanvankelijk repareerde Ericsson alleen maar apparaten in verband met telecommunicatie. In de loop van de twintigste eeuw was het bedrijf zodanig uitgebouwd dat het marktleider was voor manuele telefooncentrales. Helaas heeft Ericsson zich net iets te lang leider gevoeld op deze markt, want het duurde heel lang alvorens men begon automatische centrales. In de jaren negentig kende Ericsson zijn meest duistere periode en jaar na jaar had het bedrijf met verliezen te kampen. Vanaf 2004 keerde het tij dank zij een samenwerking met Sony.

De telefooncentrales van Ericsson

Een Ericsson telefooncentrale staat voor stabiliteit en design. Alle toestellen zijn zeer eenvoudig te bedienen zodat gebruiksgemak een grote troef is van een Ericsson telefooncentrale. Al vanaf het basistoestel kan gewerkt worden via een display en is er een handsfree functie. Ook voorziet men steeds een uitbreidingsmodule met extra functietoetsen.
Ericsson is ook werkzaam in het VoIP systeem. VoIP staat voor “voice over IP”, wat zoveel betekent als bellen via het internet. Dank zij een IPU kaart kunnen de toestellen op dit systeem functioneren.

Waarom kiezen voor een Ericsson telefooncentrale

Een moderne bedrijfsleider wilt de dag van vandaag niet alleen overal bereikbaar zijn, hij wilt ook alle functies van zijn telefooncentrale met zich meenemen. Hiervoor kan een Ericsson telefooncentrale tal van oplossingen op maat voorzien. Als u met iemand wilt bellen en u bevindt zich niet in uw bedrijf, dan kan u met uw mobiele telefoon via uw telefooncentrale bellen. Op die manier kan u op verplaatsing alle faciliteiten van de centrale gebruiken. De mogelijkheden om met dergelijke mobiele extensie te bellen zijn oneindig. De voornaamste mogelijkheden zijn:

  • bellen via uw telefooncentrale
  • terugbelfunctie
  • beluisteren van de voicemail
  • afwezigheidsinformatie geven en/of beluisteren
  • werken met verkorte nummers

Deze mogelijkheden zijn maar een greep uit wat er met een mobiele extensie mogelijk is. Aangezien men met deze mogelijkheid met één telefoonnummer werkt, verhoogt dit aanzienlijk de klantentevredenheid. Ook is er een aanzienlijke kostenbesparing aangezien men minder moet terugbellen.

Als u meer informatie wilt over de Ericsson telefooncentrale, dan kan u uw verwachtingen via internet doorgeven. Er wordt op basis van die verwachtingen voor u gezocht naar een geschikte leverancier die u gratis en vrijblijvend de nodige inlichtingen en offertes zal bezorgen. Op die manier verliest u geen tijd en hoeft u zich enkel bezig te houden met informatie omtrent apparatuur die voor uw specifieke behoeftes geschikt zijn.

Tags: , , , , ,

Relatieve artikelen

B2B infos

Comments are closed.